ویژگی های رسانه های متعامل

2-9-3-2 ویژگی های رسانه های متعامل

با توجه به مطالب فوق می توان ویژگی های زیر را برای رسانه های متعامل در نظر گرفت:

  1. سرعت بسیار بالا در انتقال اطلاعات.
  2. امنیت انتقال داده ها توسط فیبرهای نوری نسبت به امواج هوایی.
  3. هزینه بسیار کم برای ارتباط گران ( البته ناگفته نماند که هزینه ی راه اندازی چنین شبکه هایی بالغ بر میلیاردها دلار خواهد بود؛ ( اما استفاده کنندگان می توانند با پرداخت هزینه هایی اندک از این امکانات نامحدود به راحتی استفاده نمایند ).
  4. امکان تبدیل هر مخاطب به یک استودیوی سیار پخش تلویزیونی.
  5. امکان انتخاب گسترده و دسترسی به منابع وسیعی از اطلاعات، سرگرمی ها و خدمات ارتباطی به صورت اختصاصی.
  6. امکان تجربه وا قعیت های دور از دسترس با استفاده از فضای مجازی و فائق آمدن بر موانع زمان و مکان.
  7. تمرکززدایی پخش اخبار و اطلاعات از منابع قدرت و امکان برقراری موقعیت های برابر برای تمام افراد جامعه.

8.تعامل بین فرهنگ ها از طریق ارتباط دوسویه ومستقیم بین ارتباط گران.

  1. تنوع و انعطاف پذیری در انتخاب و نحوه نمایش بر نامه ها و حتی هویت فردی افراد.
  2. قابلیت ضبط و ثبت ارتباطات.
  3. تقویت روحیه فرد گرایی.( سایت اینترنتی راسخون، 1392).

قیمت رقابتی : ارزانترین قیمت در بین همکاران فروش فایل