پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادرات شرکت ها

دانلود پایان نامه

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

با عنوان : اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادرات شرکت ها

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای درجه کارشناسی ارشد

رشته مدیریت

عنوان :

اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادرات شرکت ها

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

مــقدمه:

خیلی ازشرکت ها نمی توانند یا نمی خواهند صادرات را به طور وسیعی دنبال بکنند به خاطر فقدان تجربه،منابع محدود،یا دیگر موانع.برنامه های توسعه صادرات توسط دولت،تشکل های تجاری ودیگر سازمان هاارائه می شودتا به شرکت ها برای غلبه براین محدودیت ها کمک بکنندواین برنامه ها یک نقش کلیدی در تشویق فعالیت های تجاری بین المللی ایفا می کنند،.(Wheeler,1990)

اما یک بررسی سیستماتیک وجود ندارد که ارتباط علی برنامه هارا بر روی عملکرد صادراتی شرکت ها نشان بدهد.در حالیکه گزارش شده است که استفاده وسیع از کمک های صادراتی اثر مثبت بر رشد صادرتی شرکت ها دارند، تنها تعداد معدودی از مطالعات اثر برنامه های توسعه صادرات را بر روی عملکرد صادراتی شرکت ها بررسی کرده اند،(kotabe,czinkota,1992).

Katsileas ودیگران متوجه شده اند که سیاست های توسعه صادرات ملی به طور مثبت با عملکرد صادرات شرکت مرتبط می باشند.(Katsileas and et al,1996)

هیچکدام از این مطالعات به طور نظری به اثر توسعه صادرات بر روی شرکت یا عوامل مدیریتی که به طور مستقیم با استفاده از برنامه کمکی دولت سودمند شده اند نپرداخته اند.اکثر مطالعات مربوط به توسعه صادرات در ارتباط با رضایت مدیر از برنامه های توسعه صادرات می باشند و فقط یک بخش کوچکی از مطالعات مربوط به توسعه صادرات،اثر برنامه های توسعه صادرات را بر روی عملکرد صادراتی شرکت بررسی کرده اند که ماهیتا خیلی ساده نگرانه هستند. انتظار یک کار جدیدی است که توسط Geneturk وKotabe (2001) ارائه شد که اثر توسعه صادرات را بر روی عملکرد شرکت در یک مدل جامع بررسی کردند.به هرحال مطالعاتشان برای مفهوم سازی اثرات برنامه های توسعه صادرات برروی متغیرهای سازمانی ومدیریتی در بررسی عملکرد شرکت با شکست مواجه شد. برنامه های توسعه صادرات اثر مستقیمی بر روی عملکرد صادرات شرکت همچنین یک اثر غیر مستقیم از طریق جمع آوری دانش به علاوه فرایند ایجاد تعهد دارند.به هر حال یک بازنگری از ادبیات نشان می دهدکه تلاش جدی برای بررسی اثر غیر مستقیم برنامه های توسعه صادرات برروی عملکرد صادراتی شرکت ها انجام نشده است. بنابراین ،این تحقیق از طریق توسعه یک مدل مفهومی برای بررسی اثر برنامه های توسعه صادرات برروی یک تعدادی از فاکتور های مدیریتی وسازمانی به علاوه برروی عملکرد صادرات شرکت این شکاف را پر می کند (Czinkota and Ricks,1981).

 

بیان مسئله:

“اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادرات شرکت ها”مسئله این است که:چگونه برنامه های توسعه صادرات برروی عملکرد صادرات شرکت ها اثر می گذارند.

اهمیت موضوع:

برنامه های توسعه صادرات دولت (EPPs) در توسعه آگاهی از فرصت ها وتوانایی های سازمانی بسیار مهم هستند.SingerوCzinkota بیان کردند که برنامه های توسعه صادرات به افزایش کسب دانش عینی وتجربی مدیریت وافزایش صلاحیت رقابتی کمک شایانی می کنند.بنابراین استفاده از برنامه های توسعه می تواند منجر به کاهش قابل توجهی در سرمایه گذاری برای ایجاد وحفظ تخصص صادرات درون سازمانی بشود) Singer,1994 )

یکی دیگراز مزایای برنامه های توسعه صرفه جویی درهزینه مستقیم برای استفاده کنندگان این برنامه می شود(. (Czinkota and Rick, 1981

استفاده از برنامه های توسعه صادرات می تواند به شرکت در کاهش هزینه های عملیاتی کمک بکند،بنابراین در فعالیت های صادراتی اش سودمندتر وکارآمد تر بشود، (1987 ،Bilkey ).

وهمانطور که در مقدمه ذکر شد با توجه به این که تحقیقات چندانی درباره اثر برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادراتی شرکت ها انجام نشده است این تحقیق می تواند رهنمود هایی به مدیران شرکت های صادراتی بدهد تا چگونه بتوانند از برنامه های توسعه صادرات سود ببرند،همچنین سیاستگذاران دولت از یافته های این تحقیق سود خواهند برد در جهت شناخت نیازهای مدیران از برنامه توسعه صادرات.

 

تعداد صفحه :113

قیمت : شش هزار تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :               serderehi@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

38 پاسخ به پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادرات شرکت ها

  1. بازتاب: pc games download free windows 7

  2. بازتاب: app pc download for windows

  3. بازتاب: Lady Million luchtje

  4. بازتاب: coupon code

  5. بازتاب: Adam & Eve Body Positive Reviews

  6. بازتاب: Office Furniture Dallas

  7. بازتاب: Franking Machine

  8. بازتاب: digital marketing agency

  9. بازتاب: beauty

  10. بازتاب: Used Stirrers by Sybron at used-line

  11. بازتاب: 60174

  12. بازتاب: dolce and gabbana

  13. بازتاب: adam and eve vibrators

  14. بازتاب: golovnoj ukazatel

  15. بازتاب: mp3 download

  16. بازتاب: Dr Garo Kassabian

  17. بازتاب: gucci

  18. بازتاب: burberry

  19. بازتاب: unik present

  20. بازتاب: literaturnye geroi imena

  21. بازتاب: teen porn

  22. بازتاب: big tits

  23. بازتاب: Artist

  24. بازتاب: wand vibrator

  25. بازتاب: dual layer dildo

  26. بازتاب: sexy lingerie for plus size women

  27. بازتاب: cordless wand massager

  28. بازتاب: huge anal plugs

  29. بازتاب: kingcock suction dildo

  30. بازتاب: bbw dildo

  31. بازتاب: MILF Porn

  32. بازتاب: forexsignal service

  33. بازتاب: web design company in new york city

  34. بازتاب: Benetton luchtje man

  35. بازتاب: seo

  36. بازتاب: lingerie

  37. بازتاب: vibrator challenge

  38. بازتاب: top sex toys

دیدگاهتان را بنویسید